Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

Όχι άλλο Χειμώνα! - No more winter!

Δεν μπορώ άλλο χειμώνα. Αυτές οι μπουντές βροχερές μέρες μου ρίχνουν την ψυχολογία... Πότε θα έρθει επιτέλους το καλοκαίρι; Προχτές είπα, όχι δεν θα αφήσω τη βροχή να με ρίξει... Και άρχισα να σχεδιάζω! Σαφώς δεν νομίζω ότι ήταν τυχαίο το αποτέλεσμα... ένα άκρως καλοκαιρινό μπλουζάκι! Ε βέβαια τόσα παλτό... όχι άλλα παλτό... Καλοκαιρινά φορέματα... Μπλουζάκια που να μου θυμίζουν τη παραλία, το καλοκαιράκι στην όμορφη Χαλκιδική!! Αχ αυτές οι παραδεισένιες παραλίες...

I can't stand the rainy days anymore, they make me blue! I want summer to come! But 2 days ago I said to myself, no, I wont let those grey days bring me down, so I started sewing! Of course the results are not by luck... A summer blouse! No more coats or warm clothing... Summer shirts, blouses and dresses... Which remind me of beautiful Chalkidiki... Oh those heavelny beaches!
Ιδού!
Απλό σχέδιο αλλά όμορφο! Έβαλα και μια τσαχπινιά με δαντέλα στον ώμο! Αυτό το ύφασμα μου θυμίζει τη θάλασσα, όμορφα χρώματα και σχήματα! Όσο για την ανιψιά μου, κούκλα ε; Στην επόμενη ανάρτηση θα σας δείξω και τη κόρη μου και αυτή κούκλα... Τι θα έλεγε μια μάνα για το παιδί της άλλωστε; χαχα!
Αυτά λοιπόν, ήθελα να σας δείξω το νέο μου σχέδιο. Τι λέτε, σας αρέσει; :)

And there it is!
Just a simple design but still beautiful and elegant, I think! I put a beautiful white line of lace on one shoulder. This colors ans shapes remind me of summer and the sea... And thats my niece, isn't she a doll? In my next post I'll show you my daughter and she is also gorgeous, but what would a mother say about her child? haha!
And thats it, I just wanted to show you whats new... Let me know if you like it! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου